Noteikumi un Nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi
Paldies, ka izvēlējāties iegādāties preci mūsu veikalā. Mēs darām visu iespējamo, lai pārdotu preces pēc jūsu izvēles un atbilstu labākajam iepirkšanās procesam, lai sagādātu vienīgi pozitīvas emocijas.

Tālredzīgs pircējs domā par garantiju, tāpēc lūdzam ar to iepazīties:
1. Visām precēm, kas iegādātas obsbot.lv, tiek piešķirta ražotāja garantija!
2. Pārsvarā tās no 12 līdz 36 mēnešiem. Lai iegūtu informāciju par ražotāja garantiju jūsu izvēlētajai precei, lūdzu, skatiet preces aprakstu vai jautājiet klientu apkalpošanas pārstāvim.
3. Neuztraucieties, ja preces ražotāja garantijas termiņš tiks noteikts mazāk nekā divus gadus. Obsbot.lv sniedz jums nacionālo normatīvo aktu procedūru un termiņu garantiju (2 gadi patēriņa precēm Eiropas Savienībā).
4. Atcerieties – garantijas noteikumi ir spēkā, ja varat uzrādīt:
– Pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, rēķins vai čeks);
– ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (ja ražotājs vai izplatītājs to nodrošina);
5. Garantija neattiecas uz precēm, citiem piederumiem (piederumiem), akumulatoru bloku (akumulators, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežota garantija (drošinātāji, austiņas, mikrofoni, projektora lampas un spuldzes, tinte u.c.).c.).
6. Garantija netiek piemērota, ja:
– Precei ir nolauzta garantijas plomba, mainīts sērijas numurs vai tehniski radīti bojājumi, kas radījuši fiziskus bojājumus, kas radušies pēc pirkuma;
– dabas katastrofas (plūdi, vētras, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
– Bojājums/defekts, kas radies, ja produktā nonācis šķidrums vai kukaiņu radīta viela;
– Nestandarta barošanas bloki, aksesuāri un rezerves daļas un izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), kuru ražotājs nav sertificējis lietošanai kopā ar preci, un ja preces bojājumus izraisījis ;
– Bojājums/defekts bija akumulācijas sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu, neatbilstība ražotāja standartiem, straujas temperatūras svārstības, kā arī citi sadzīves un ārējie faktori (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
– Nav regulāras apkopes/profilaktiskās apkopes (attiecas uz precēm, kurām tā ir nepieciešama);
– Produkts tiek izmantos ražošanas vai uzņēmējdarbības nolūkos (ja šī prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).
7. Pirms servisa remontdarbiem parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc, lūdzu, saglabājiet datu dublējumu.
8. Ja prece ir salūzusi, vai tai ir bojājumu/defektu īpašības. Negaidiet un izmantojiet savas tiesības:
– Dodieties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas sertificētu servisa centru (pirkuma čeka un garantijas karte)
– Sazinieties ar pārdevēju, šajā gadījumā ar mums – Obsbot.lv
– Zvanot (+371) 67227742 vai rakstot uz store@obsbot.lv, tiksi uzklausīts un ieteiksim labāko risinājumu.
9. Atteikuma tiesības. Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma. Lai izvairītos no pārpratumiem, pie preces saņemšanas pārliecinieties, ka tā pilnībā atbilst pasūtītajām prasībām – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi atbilstošie parametri. Mēs pieņemam naudas atmaksu un atgriešanu, ja preces ir tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmāt (pilnīgi jaunas, nelietotas, neatvērta kaste, aizlaminēta kaste u.c.)
10. Ja vēlaties izmantot naudas atgriešanas tiesības – lūdzu, ņemiet vērā šādus ieteikumus:
– Pārbaudiet, bet neizmantojiet produktu;
– Saglabāt un nesabojāt oriģinālo preces iepakojumu un komplektāciju (aizzīmogotos plastmasas konteinerus var rūpīgi atvērt ar šķērēm);
11. Gadījumā, ja vēlaties atteikties no Obsbot.lv piegādātajām precēm. Pārbaudiet, vai neesat aizmirsts un pazaudējis pirkuma čeku un garantijas talonu!
12. Starptautiskajiem klientiem preces jānosūta atpakaļ oriģinālajā kastē (vēlams aizzīmogot un neatvērt) ar apdrošināta ekspeditora starpniecību. Visi nodokļi un kravas pārvadājuma izmaksas jāsedz pircējam.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai garantētu, ka procedūra norit ātrāk, un ieteiksim efektīvāko risinājumu, lai izvairītos no liekām raizēm!

Garantija un Atteikuma tiesības
Noteikumi un nosacījumi
Garantija un Atteikuma tiesības
Paldies, ka izvēlējāties iegādāties preci mūsu veikalā. Mēs darām visu iespējamo, lai pārdotu preces pēc jūsu izvēles un atbilstu labākajam iepirkšanās procesam, lai sagādātu vienīgi pozitīvas emocijas.

Tālredzīgs pircējs domā par garantiju, tāpēc lūdzam ar to iepazīties:
1. Visām precēm, kas iegādātas obsbot.lv, tiek piešķirta ražotāja garantija!
2. Pārsvarā tās no 12 līdz 36 mēnešiem. Lai iegūtu informāciju par ražotāja garantiju jūsu izvēlētajai precei, lūdzu, skatiet preces aprakstu vai jautājiet klientu apkalpošanas pārstāvim.
3. Neuztraucieties, ja preces ražotāja garantijas termiņš tiks noteikts mazāk nekā divus gadus. Obsbot.lv sniedz jums nacionālo normatīvo aktu procedūru un termiņu garantiju (2 gadi patēriņa precēm Eiropas Savienībā).
4. Atcerieties – garantijas noteikumi ir spēkā, ja varat uzrādīt:
– Pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, rēķins vai čeks);
– ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (ja ražotājs vai izplatītājs to nodrošina);
5. Garantija neattiecas uz precēm, citiem piederumiem (piederumiem), akumulatoru bloku (akumulators, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežota garantija (drošinātāji, austiņas, mikrofoni, projektora lampas un spuldzes, tinte u.c.).c.).
6. Garantija netiek piemērota, ja:
– Precei ir nolauzta garantijas plomba, mainīts sērijas numurs vai tehniski radīti bojājumi, kas radījuši fiziskus bojājumus, kas radušies pēc pirkuma;
– dabas katastrofas (plūdi, vētras, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
– Bojājums/defekts, kas radies, ja produktā nonācis šķidrums vai kukaiņu radīta viela;
– Nestandarta barošanas bloki, aksesuāri un rezerves daļas un izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), kuru ražotājs nav sertificējis lietošanai kopā ar preci, un ja preces bojājumus izraisījis ;
– Bojājums/defekts bija akumulācijas sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu, neatbilstība ražotāja standartiem, straujas temperatūras svārstības, kā arī citi sadzīves un ārējie faktori (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
– Nav regulāras apkopes/profilaktiskās apkopes (attiecas uz precēm, kurām tā ir nepieciešama);
– Produkts tiek izmantos ražošanas vai uzņēmējdarbības nolūkos (ja šī prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).
7. Pirms servisa remontdarbiem parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc, lūdzu, saglabājiet datu dublējumu.
8. Ja prece ir salūzusi, vai tai ir bojājumu/defektu īpašības. Negaidiet un izmantojiet savas tiesības:
– Dodieties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas sertificētu servisa centru (pirkuma čeka un garantijas karte)
– Sazinieties ar pārdevēju, šajā gadījumā ar mums – Obsbot.lv
– Zvanot (+371) 67227742 vai rakstot uz store@obsbot.lv, tiksi uzklausīts un ieteiksim labāko risinājumu.
9. Atteikuma tiesības. Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā pēc pirkuma. Lai izvairītos no pārpratumiem, pie preces saņemšanas pārliecinieties, ka tā pilnībā atbilst pasūtītajām prasībām – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi atbilstošie parametri. Mēs pieņemam naudas atmaksu un atgriešanu, ja preces ir tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmāt (pilnīgi jaunas, nelietotas, neatvērta kaste, aizlaminēta kaste u.c.)
10. Ja vēlaties izmantot naudas atgriešanas tiesības – lūdzu, ņemiet vērā šādus ieteikumus:
– Pārbaudiet, bet neizmantojiet produktu;
– Saglabāt un nesabojāt oriģinālo preces iepakojumu un komplektāciju (aizzīmogotos plastmasas konteinerus var rūpīgi atvērt ar šķērēm);
11. Gadījumā, ja vēlaties atteikties no Obsbot.lv piegādātajām precēm. Pārbaudiet, vai neesat aizmirsts un pazaudējis pirkuma čeku un garantijas talonu!
12. Starptautiskajiem klientiem preces jānosūta atpakaļ oriģinālajā kastē (vēlams aizzīmogot un neatvērt) ar apdrošināta ekspeditora starpniecību. Visi nodokļi un kravas pārvadājuma izmaksas jāsedz pircējam.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai garantētu, ka procedūra norit ātrāk, un ieteiksim efektīvāko risinājumu, lai izvairītos no liekām raizēm!

Abonēt jaunumus
PRODUKTI
KONTAKTI
NODERĪGI